Stel je supportvragen via je persoonlijke app

Ben je Snuffelfietser en heb je een storing aan je kastje? Of heb je een andere supportvraag? Dat meld je gemakkelijk via je persoonlijke website, tab Support. Zo ontvangen we meteen alle benodigde gegevens om je beter van dienst te kunnen zijn.

Na de melding onderzoekt de supportafdeling wat er mis is. Het kan voorkomen dat je meetkastje kapot is. Dan krijg je bericht van de organisatie om het apparaat via een antwoordnummer te retourneren. Je ontvangt een nieuw exemplaar op een door jou opgegeven adres.

Zo werkt het:
Stap 1
: Je meldt in je persoonlijke website, tab support dat je kastje een storing vertoont. De oorzaak wordt dan onderzocht.
Stap 2: Indien je kastje defect is, ontvang je van de supportdesk bericht hoe je de sensor via een antwoordnummer kunt retourneren. 
Stap 3: Deactiveer je kastje op je persoonlijke website, tab config via de rode knop “Deactiveer sensor”. Daarmee is de sensor niet langer aan jou als gebruiker gekoppeld en is het mogelijk om een nieuw kastje aan jouw account te koppelen.
Stap 4: Stuur je kastje op volgens de instructie die je ontvangt.
Stap 5: Koppel na ontvangst je nieuwe kastje aan jouw bestaande account.
In de handleiding kun je nog eens precies nalezen hoe de procedure in zijn werk gaat.