Home Forums Snuffelfiets sensoren kastje defect?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Ben Schuurman
    Bijdrager

Verleden week dinsdag heb ik een snuffelkastje opgehaald in het provinciehuis
    Mijn ervaringen:
    • Woensdag op de fiets gezet.
    • Mijn rit van donderdag is goed geregistreerd.
    • Vrijdag wel gefietst maar geen data.
    • Zaterdag lag het kastje onder mijn fiets. Bevestiging losgelaten. Gemeld op forum maar geen reactie en melding ook niet terug te vinden. De bevestiging aangedrukt en toen alles droog was zat hij ook weer goed vast. Er is wel gesignaleerd dat het kastje in beweging was. Data op zaterdag middag.
    • Gisteren weer geprobeerd, bevestiging bleef goed maar geen data.
    • Inloggen op de app gaat ook wat vreemd. Iedere keer wordt mijn wachtwoord niet herkend. Via “wachtwoord vergeten” ben je direct ingelogd. Volgende keer wordt het nieuwe wachtwoord weer niet herkend.
    Kortom het lijkt me dat het kastje niet helemaal goed is.
    Ik weet niet of er meer problemen zijn maar als dit het enige kastje is dat niet functioneert wil ik hem graag omruilen.

Willem Cartigny
    Bijdrager

Nee je bent zeker niet de enige Ben. Ik heb zowel inlogproblemen gekend (die lijken overigens nu achter de rug) als non-registraties. De laatste dagen zelfs tientallen kmś die niet geregistreerd worden (sensor is opgeladen en brandt groen). Er zijn meerdere problemen, zoals bv foute routeweergave en het merkwaardige ‘feit’ dat de snelweg (fiets op de auto) schoner zou zijn dan een stiltegebied dat enkel toegankelijk is voor fietsers en voetgangers!
    Het ligt dus niet alleen aan jouw sensor.

Willem Carrtigny

arjen
    Sleutelbeheerder

Dag Willem, Ben
    Jullie vragen zijn intern al bij ons opgepakt. Sodaq (Ollie) is druk bezig om de issues met de sensoren op te lossen. En wij zijn bezig om de data, inlog en app issues op te pakken. Jullie feedback is heel waardevol. Dit experiment is ook bedoeld om te leren van jullie ervaringen. Er zullen ongetwijfeld meer dingen gebeuren de komende tijd, maar we zullen altijd proberen om ze zsm op te lossen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.